Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


poniedziałek, 22 maja 2017

Komunijne delikatności na pamiątkę :)


Znów jaśniutko, delikatnie, pastelowo
- ponieważ jeszcze chwilkę pozostajemy w tematyce komunijnej.

Świeżutkie karteczki w pudełeczkach na tę uroczystość powstały w miniony weekend.
Nie mogło tutaj zabraknąć wiosennych akcentów :)

Do każdego pudełeczka włożyłam również pasującą kopertę - może się przydać.
 Mam nadzieję, że ten dzień pozostanie na długo w pamięci,
a kartki będą miłą pamiątką, która będzie o nim przypominała.

Wersja dziewczęca i chłopięca.
Lubię takie kolorki, więc tym raze4m nie mam swojej faworytki :)

Pozdrawiam i życzę słonecznego tygodnia !
Magda






2 komentarze:

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...