Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


środa, 22 sierpnia 2012

Kwieciście i urodzinowo :)


Lubię gdy mama wyjeżdża na urlop (niestety zdarza się to jedynie raz do roku). Wtedy zawsze obdaruje mnie kwiatami, których nie zdążyła sprzedać :)

Dzięki temu przez kilka kolejnych dni moje mieszkanie tonie w świeżych kwiatach.
Do dziennego pokoju zrobiłam kompozycję z białych i łososiowych róż oraz eustomy w trzech odcieniach (krem, róż, fiolet).


Pamiętacie jak dosyć dawno temu wspomniałam o tym, że zamówiła sofę ? Z początkiem sierpnia pojawiła się w naszych progach.
Natychmiast nakryłam ją narzutkami i dorzuciłam dwie jasne poduchy - a to dopiero początek przecież :)


Bałam się troszkę jaka okaże się "w praniu". Okazało się jednak, że... zupełnie niepotrzebnie !
Jest naprawdę ogromna i mega-wygodna !
Kto nie wierzy - niech przyjedzie i sam sprawdzi ! :)
Po rozłożeniu jej powierzchnia jest równa powierzchni naszego łóżka w sypialni, a więc goście nam nie straszni :)


Po zadomowieniu się sofy przyszła kolej na komodę, którą pomalował na biało Niebieskooki, a ja dokupiłam kilka dodatków i poprzestawiałam wszystko według własnego uznania :)


Dawno temu wpadła mi też w oko ta lampa podłogowa (z tej samej serii mamy żyrandol w kuchni), spisałam ją jednak na straty myśląc "on w życiu się na to nie zgodzi...". Wprost nie potrafię wyrazić swojego zaskoczenia, które malowało się na mojej twarzy w chwili gdy w sklepie podszedł do niej i powiedział: "wiesz, ta jest fajna".

No i jest :) fajna, prawda ?




Nasza ława wreszcie miała przy czym stanąć, więc przywieźliśmy ją od rodziców.

Początkowo byłam lekko przerażona sofą, jej rozmiarem i tym, że nic mi do niej nie pasowało, ale wystarczyło wszystko dobrze poustawiać, dodać kilka detali i.... teraz myslę, że jest znacznie lepiej, a gdy dojdą jakieś półeczki, ramki ze zdjeciami itd. to dopiero zrobi się domowo i przytulnie :)




Na szafeczce stanęła tzw. "czarna dziura" czyli prezent urodzinowy ode mnie dla Niebieskookiego (to właśnie dziś są Twoje urodzinki, więc wszystkiego naj naj najlepszego Kochanie :*), przyjęty dość entuzjastycznie jak na samego obdarowanego, bo zwykle zachwytów nie wyraża nawet słowami, a tym razem i owszem :)


A poniżej jeszcze kilka ujęć i detali :)




Pozdrawiam ciepło z Krainy coraz bardziej szczęśliwej i coraz bliższej mojemu sercu :)
Mam nadzieję, że i Wam przypadną do gustu nowości i zmiany :)

16 komentarzy:

  1. Jak dla mnie- zmiany fantastyczne! Sofa sprawia wrażenie ogromnej, ale dzięki temu jest pewnie wygodniejsza- ja takie uwielbiam:) Wszystko idealnie do siebie pasuje! Nawet "czarna dziura", hi hi;)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie masz! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pięknie masz w domu - wszystko pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coraz piękniej u Ciebie - marzenia się spełniają ... :)
    Świerze kwiaty w domu to najpiękniejszy dodatek ...
    Życzenia najlepsze dla Niebieskookiego :))
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się w 100% - coraz to piękniej u Ciebie! :) i sofa i ława... achh cudnie po prostu :)) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. MAdziu coraz piękniej u ciebie :) ma nadzieję że kiedyś będzie mi dane zobaczyć naocznie i namacalnie jak bardzo jest klimatycznie i sioodemkowo:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Kanapa wygląda na super wygodną!Ale ta ława!Coś pięknego!
    Uff,chociaż korony nie zazdroszczę,bo mam taką samą:))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wszystko razem pasuje ,kwiaty cudne .
    Wszystkiego Najlepszego dla Niebieskookiego :), lampą też mnie zaskoczył
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  9. No dobra, nie musiałam czekać długo ;) Coraz piękniej u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękluję ślicznie :)
    Wkrótce jeszcze więcej... tym razem troszkę sypialni, kuchni i łazieneczki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak tak, to jest to!!!
    Do końca roku urządzasz wszystko na tip top, a potem ja cię bezwględnie podaję do " Mojego Mieszkania" i przychodzą do ciebie robić sesję. Już nie mogę się doczekać, a będzie tak! Ja Ci to mówię, ja Cię namówię!
    Już widzę ten tytuł " Miejsce na biel w cieniu kopalnianych kominów":D
    Czyż nie romantycznie brzmi. Ja widze oczami wyobraźni ten artykuł. Tam Panie też przygotowują tutoriale!
    OOOO.... tak!
    Ja go mogłabym napisać, ech marzy mi się taka praca...:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak cudnie! Najbardziej spodobała mi się ława :) A sofa - musi być mega wygodna :)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne bukiety, lampa też mi wpadła w oko w Ikea :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepięknie tu u Ciebie! Uwielbiam eustomy :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoje "M" jest cudowne, fascynujące...piękne...teraz zaczynam żałować, że właśnie skończyłam urządzać moje mieszkanko...bo zainspirowałaś mnie maksymalnie;) i mam ochotę przemalować wszystkie moje ściany i wymienić niedawno zakupione meble...ale może powoooli...powoooli...coś będę znoooowu zmieniać...;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję i ciesze się, że mogę kogoś inspirować :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...