Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


wtorek, 22 kwietnia 2014

Błyskotki dla Zuzi :)


Oto kilka wykonanych specjalnie dla mojej przyjaciółki błyskotek.
Chciałam by mogła je nosić zarówno oddzielnie jak i razem :)


Pomarańczowa i zielona są wykonane z howlitu.


Beżowa posiada również szklane, szlifowane koraliczki kolorze kremowym 
oraz koralik z cyrkoniami :)


Wszystkie elementy metalowe mają złoty kolor.
Zawieszki to: ozdobne serduszko, motyl, drzewko szczęścia oraz anioł.

Mam nadzieję, że przypadną jej do gustu :)


2 komentarze:

  1. Śliczne bransoletki :) Na pewno się spodobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam nadzieję, że obdarowana była zadowolona... bransoletki śliczne! :D

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...