Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


czwartek, 17 kwietnia 2014

Radosnych chwil...


Czas biegnie nieubłaganie.
Dzieje się u mnie dużo, bardzo dużo.
Do tego szybko, za szybko.

Tak szybko, że zaniedbuję bloga i Was...
biję się w piersi, że nie mam nawet chwili, 
by zostawić na Waszych blogach jakiś ślad swej bytności.

Ale zaglądam, bo zawsze skusi mnie jakieś piękne zdjęcie, aranżacja etc.


Korzystając z wolniejszej chwili i będąc pewną, 
że tuż przed Świętami wolnego czasu mi nie przybędzie już dziś życzę Wam wielu radosnych chwil 
w ten wiosenny, ciepły czas :)

Życzę szczodrze obładowanego prezentami zajączka, chwili wytchnienia, 
uśmiechu bliskiej osoby, szczęścia w sercu i.... smacznej baby wielkanocnej, jajeczka, kiełbaski !

Mokrego poniedziałku i żeby zawsze świeciło Wam słoneczko !


Wczoraj przygotowałam domową masę makową 
(jak za makiem nie przepadam, tak ta jest - mmmm pycha!), 
a dziś wieczorem powoli zabieramy się za wypieki...

Jak wyjdzie mi coś dobrego, to z pewnością jeszcze się tym z Wami podzielę ! :)


Tymczasem ! :)

5 komentarzy:

  1. mmm...makowiec:)juz nie moge sie doczekac:) u nas makowiec piecze babcia.

    Wesołych i radosnych świąt już życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Madziu u Ciebie jak zwykle. Pozdrawiam cieplutko życząc radosnych rodzinnych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z okazji Świąt Wielkanocnych: miłości, która jest ważniejsza od wszelkich dóbr, zdrowia, które pozwala przetrwać najgorsze. Pracy, która pomaga żyć. Uśmiechów bliskich i nieznajomych, które pozwalają lżej oddychać i szczęścia, które niejednokrotnie ocala nam życie. Sylwia

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...