Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


piątek, 7 listopada 2014

Przytulne, jesienne, eteryczne...


Takie są moje nowe bransoletki.

Bo gdy nadchodzi jesień i wyciągamy z czeluści szafy ciepłe szaliki, swetry i skarpety, 
to wcale nie oznacza, że nasze dłonie nie chcą już prezentować się elegancko :)
Nawet spod rękawiczki, spod mankietu płaszczyka.... 
gdy tylko wygląda coś połyskującego, coś pięknego, to cieszy oko :)

Beżowe, szare czy czarne lakiery do paznokci królują w tym okresie, 
dlatego przygotowałam serię współgrających z jesiennymi barwami bransoletek.

Znajdą się również przełamujące szarość odcienie błękitu, akwamarynu i ....
a z resztą, co tu gadać - zobaczcie same ! :)

Święta tuż tuż... bransoletki mogą być idealnym prezentem dla przyjaciółki, siostry, mamy czy... 
dla siebie samej, gdy wiemy, że na pomysłowość bliskich nie mamy co liczyć ;)

Zapraszam zatem na bazarek !

A poniżej kilka zdjęć :)














1 komentarz:

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...