Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


wtorek, 11 listopada 2014

W ciepłym świetle świec..


Piękna pogoda w listopadzie.
Mamy niebywałe szczęście w tym roku :)

Ciemni się już jednak coraz prędzej, 
a wieczory wymagają od nas ocieplenia klimatu w domach.

W tej roli świetnie sprawdzą się świeczniki w stylu shabby chic.
Na pachnące kolorowe tealighty.

Właśnie uzupełniliśmy asortyment na bazarku.

Świetnie sprawdzą się również jako upominek lub prezent,
tym bardziej, że do kompletu mamy serwetniki, haczyki etc. :)

Zapraszamy !





8 komentarzy:

  1. Witaj Magdo:)
    Tak, jesień tego roku to prawie jak wiosna:))) hihi:) ..i jeśli świeci słoneczko - łapmy jego promienie! Na zimowy czas trzeba się przecież zaopatrzyć w witaminę D :)
    Serdeczności ślę cieplutkie!!:)
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak koniecznie trzeba nacieszyć się słońcem póki je mamy :)

      Dziękuję, że zajrzałaś :)

      Pozdrawiam
      Magda

      Usuń
  2. Bardzo ładne, postarzane świeczniki. Fajne na teraz ale i na zimowe, długie wieczory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie.
      Mam nadzieję, że znajdą swoje nowe domki i zagrzeją w nich nie tylko miejsce, ale również klimat :)

      Usuń
  3. urocze te świeczniki. też upajam się światłem świec.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...