Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


środa, 18 maja 2016

Ślubna kartka w stylu vintage :)



Tym razem postawiłam na nieco inny charakter kartki ślubnej.
Choć nie brakuje jej pastelowych elementów to jest też kilka akcentów w stylu vintage.

Bardziej stonowana ciepłymi brązami i czekoladowymi perełkami.

Śliczna ramka z serii Summer Wedding tuszowana
i wykorzystana jako baza kompozycji sprawdza się doskonale.




Nie zabrakło również subtelnego, motylkowego borderu
a na pudełeczku ażurowej Młodej Pary od Wycinanki.

Taka spersonalizowana kartka to pamiątka na lata i niebanalny dodatek do prezentu ślubnego.

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...