Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


środa, 16 listopada 2016

Z myślą o bliskich....

Zwyczaj wysyłania kartek świątecznych zdaje się odchodzić w zapomnienie
na rzecz sms'ów i mms'ów.
Są jednak osoby, które nie wyobrażają sobie Świąt bez wysłania życzeń w tradycyjny sposób,
pisząc odręcznie, w skupieniu treść płynących z serca ciepłych słów.
Dla tych osób przygotowałam kilka kart w świątecznym klimacie.

W środku jest dużo miejsca na życzenia, na zewnątrz moc świątecznych dekoracji,
a wszystkie utrzymane w bożonarodzeniowej kolorystyce.
Każda inna i niepowtarzalna, dla wyjątkowej osoby.

Jest ktoś, komu chętnie wysłalibyście taką kartkę pełną dobrych życzeń ?


7 komentarzy:

  1. Ja też uwielbiam robić, wysyłać i otrzymywać papierowe kartki. Jednak papierowe cudeńka też tworzą klimat świąt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w stu procentach :)
      Otrzymać ręcznie robioną kartkę, to jest radość ogromna !

      Usuń
  2. w mojej rodzinie ten zwyczaj zanika, ale gdybym umiał robić takie...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, bo to piękna chwila dla obdarowanej osoby, jednak nic straconego, gdybyś miał ochote na takie kartki, zapraszam na blogowy Bazarek - są dostępne ! :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Przepiękne kartki zrobiłaś:-)
    Ja to jednak tradycjonalistka jestem
    i wolę takie kartki niż zdawkowe, oklepane SMS wysłane hurtem.
    W tym roku po raz pierwszy sama już je robie dla bliskich wiec tym bardziej mnie cieszą:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fantastycznie :) z pewności bardzo ucieszą adresatów !

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...