Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


poniedziałek, 9 stycznia 2017

Wiosenny notes z motylami :)

  Jak temperatura u Was ?
Na Górnym Śląsku wzrosła od soboty już o jakieś 10 stopni.
Jak nic - czuć wiosnę w powietrzu - hahahahahaha !
Akwarele i stemple poszły w ruch.
Motylki, tasiemki, koronki, kwiatuszki i nowe, fantastyczne perełki w płynie !

Wszystko w radosnych, wiosennych pastelach, bo....
tęskno mi już za wiosną, dłuższymi i cieplejszymi dniami.

Może komuś skradnie serce ten radosny notesik ?
Dostępny już za chwilkę na moim Szczęśliwym Bazarku  :)





2 komentarze:

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...