Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


piątek, 8 czerwca 2018

Prezent dla Taty



Jakiś czas temu tata poprosił mnie o wykonanie tabliczki z numerem 
do umieszczenia na leśnej chatce. Trochę jednak z tym zwlekałam, 
bo chciałam, żeby był to prezent na Dzień Ojca.
Leśny domek wymagał pozostania w leśnej konwencji, 
do której zdecydowanie nie pasują nowoczesne, 
dostępne w każdym większym sklepie tabliczki.


Bazę całości stanowi stara deska pomalowana gesso oraz farbami kredowymi, 
do której przymocowałam koła z hdf 
(większe z numerem i mniejsze z własnoręcznie namalowanymi drzewkami). 

Całość kompozycji uzupełniają małe kółeczka z serdecznymi strzałkami.

Czy taki prezent będzie strzałem w dziesiątkę ?
To okaże się już wkrótce :)




2 komentarze:

  1. Tabliczka jest cudna. Nie ma opcji, żeby się nie spodobała:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...