Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


piątek, 22 czerwca 2018

Recyklingowy przybornik na długopisy

Taki pojemniczek na długopisy może zrobić każdy,
bo wykonałam go na bazie rurki po papierze toaletowym :)

Podstawę stanowią kółeczka wycięte przy użyciu maszyny wycinająco-tłoczącej.
Wytłoczyłam też przy użyciu folderu do embossingu papier, którym okleiłam całość.

Wystarczy jeszcze kilka elementów, jak koronka
tasiemka, motylki, brokat i...
pojemnik gotowy !
Widzicie taki u siebie na biurku?
A może inne kolorki by Wam pasowały ? :)

Serdecznie pozdrawiam i życzę miłego weekendu.
Magda


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...