Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


wtorek, 19 czerwca 2018

Wakacyjny exploding box prosto z dżungli

Czas pożegnań wcale nie musi być smutny, 
co udowadnia ten exploding box.
W środku znajdziecie mnóstwo dobrych życzeń, wesołe kolory i kwiaty. 
Na zewnątrz bardzo wakacyjny nastrój zapewniają egzotyczne rośliny i flamingi, 
a wszystko to powstało z papierów 
z najnowszej kolekcji Let’s Flamingle oraz Little Girl.

Mam nadzieję, że dla obdarowanej będą to najdłuższe 
i najpiękniejsze wakacje w życiu jakie tylko zasłużona emerytura może podarować!



2 komentarze:

  1. Ahh, przepiękny! Kocham takie egzotyczne motywy, są takie magiczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* dzięki
      Te papiery pozwalają przenieść się myślami na egzotyczne wakacje :)

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...