Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


środa, 6 czerwca 2018

Papierowe kwiaty – tutorial


Wiosna, to czas gdy pojawiają się piękne kwiaty. 
To one zainspirowały mnie do pokazania Wam jak ja je wykonuję 
i jak prezentują się na kartkach.

Przygotujcie dziurkacz/wykrojnik, 
ulubiony papier do scrapbookingu (ja wybrałam ten z kolekcji Cute & Co.), 
wodę, klej i szpikulec lub patyczek.

Zapraszam na kurs krok po kroku !





 Gdy kwiatuszki nieco podeschną, delikatnie rozwijam ich płatki i sklejam,
formując pożądany kształt i wielkość kwiatka.
 Środek możemy zrobić z papieru lub z pręcików i perłowego guziczka.

 Dalsze zdjęcia pokazują już jak wykonać proste karteczki 
z  powstałymi kwiatkami :)




 Nowość to Expand Paste - pasta, 
która puchnie pod wpływem ogrzewania jej nagrzewnicą :)
 A poniżej zdjęcia gotowych, ekspresowych karteczek 
z papierowymi kwiatami w roli głównej :)



2 komentarze:

  1. Witaj. Bardzo fajny i ciekawy tutorial, chętnie wykorzystam twój sposób na robienie kwiatków. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie to ogromnie Agnieszko :)
      Serdecznie Cię pozdrawiam

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...