Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


wtorek, 12 czerwca 2018

Czasem trzeba odpocząć...

Tegoroczna wiosna obfituje w piękne, słoneczne dni.
Z tego powodu prace domowe ustąpiły miejsca tym w ogrodzie.
Na dom przyjdzie jeszcze czas, bo póki co odkładam na pojemną, solidną szafę
(największym moim marzeniem jest bowiem rozpakowanie kartonów, na których wciąż żyjemy).

Jeszcze w maju powstała nasza tarasowa enklawa, w której dobrze wypocząć po całym dniu.
Zamontowałam karnisze na których zawisły zasłony i firaneczki.
Hamak to prezent od mamy, ale w sklepach internetowych wyszperać można podobne.
Dodatkowo ozdobiłam go puchatą poduchą i girlandą sztucznych kwiatów :)
To miejsce również pozytywnie nastraja, a więc poranna, 
weekendowa kawa smakuje tutaj wyśmienicie.
Przy niej obgadujemy plan dnia, a wieczorem robimy "rachunek sumienia"
i podsumowanie - to tutaj pada (lub nie) sakramentalne "to był dobry dzień!".

W ciągu dnia dobrze usiąść tutaj na chwilę i schronić się przed słońcem.
Z kolei wieczorami mogą przydać się milutkie pledy 
- u mnie znalazły swoje miejsce kremowy i różowy.
Stary fotel zyskał poduchy, a krzesło i stolik pomalowałam upolowaną nowością
w odcieniu szarości, tak by pasowały do reszty otoczenia.
Dwie warstwy wystarczyły by zakryć ich wcześniejsze oblicza :)
Serdecznie pozdrawiam i życzę przyjemnego tygodnia,
a już za kilka dni zapraszam na najbardziej aktualne migawki ogrodowe :)
Magda
Mebelki - Casa Loma Carrefour
Latarnia duża - Hurtownia florystyczna
Latarenka mała - Lidl
Kubeczki w serca - Ib Laursen

7 komentarzy:

  1. Przepiękny taras. Jest sielsko i uroczo, kawusia musi niezwkle smakować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i zapraszam na kawę, gdu będziesz w okolicy :)
      Smakuje naprawdę wyjątkowo!

      Usuń
  2. Jak z filmu... niesamowicie klimatycznie urządzony taras, marzenie! I ten hamak...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi, że Ci się podoba moje miejsce :)

      Usuń
  3. I'm personally a big fan of sioodemka blog. Thanks for sharing this post.

    OdpowiedzUsuń
  4. All interior elements are looks spanking . I like such well decorative thing always .

    OdpowiedzUsuń
  5. Nice Post I Apreciates to you for this post. I Read Your Blog It's very nice and informative.

    Wedding Photo Retouching Services

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...