Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


poniedziałek, 22 lipca 2019

Serdeczne powitania :)


Cześć !
Niektórzy z Was wiedzą, że moja mama ma kwiaciarnię.
Pomyślałam zatem o takiej kwiatowej tablicy powitalnej, 
którą mogłaby powiesić koło wejścia :)

Rewelacyjnie sprawdziły się tutaj produkty hdf agaterii 
-  baza zwierciadło oraz napis "witamy", które pomalowałam farbami kredowymi.
Pięknym dopełnieniem są motywy wycięte z papierów Lemoncraft 
oraz papierowe kwiaty.

Jak myślicie, spodoba jej się taki upominek ?





   


5 komentarzy:

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...