Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


czwartek, 11 lipca 2019

Ślubny zestaw podarunkowy


Cześć !
Możliwość zrobienia takiego zestawu przytrafiła mi się po raz pierwszy.
Pudełko na wino oraz kartka okolicznościowa.
Kartka jest zamknięta w pudełku ze sklepu Rzeczy z papieru
i posiada - oprócz dużej ilości kwiatów i listków - napis W Dniu Ślubu...
oraz wewnątrz piękny cytat Bolesława Leśmiana.
Na drewnianym pudełku na wino wykorzystałam tekturkę agaterii,
a całość kompozycji ponownie uzupełniłam kwiatami.
Razem tworzą całkiem przyjemny dla oka zestaw, nieprawdaż ?












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...