Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


piątek, 28 czerwca 2019

Czekoladownik w wakacyjnym klimacie :)


Wakacje, to wolny czas pełen radości i uśmiechu.
Z tej okazji można przygotować kolorowy, słodki upominek
– pudełko na czekoladę ze sklepu Rzeczy z papieru
Urocze tło z serduszek, to jednak dopiero początek. 
Koloru dodają wycięte z papieru elementy
 – małe piórka i ptaszek, a piękna wycinanka dopełnia całości.
Wszystko razem prezentuje bardzo letni, nieco egzotyczny look. 
Kojarzy Wam się z wakacjami i latem ?
Znacie kogoś, kto chętnie przygarnąłby taki słodki upominek ? 







Zobacz także:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...