Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


czwartek, 6 czerwca 2019

Ślubne pudełka na wino

 Mam dla Was dzisiaj nowość,
bo tego jeszcze u mnie nie było :)
Udekorowane papierami, kwiatami i wycinankami pudełka na wino.
Jako część prezentu ślubnego, w jasnych kolorach,
z białym, koronkowym szablonem na boczkach.
 Imiona Młodych oraz data ślubu sprawiają, 
że prezent staje się nietuzinkowy 
i jedyny w swoim rodzaju.
Jak podobają Wam się takie upominki ślubne ?




2 komentarze:

  1. Pudełka na wino są bardzo eleganckie, delikatne i przepiękne ! Cudnie je ozdobiłaś !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...