Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


czwartek, 27 czerwca 2019

W dniu ślubu - najserdeczniejsze życzenia


Koniec czerwca, okres ślubny w pełni.
W najbliższym czasie będę miała dla Was kilka propozycji na upominki z tej okazji.
Dzisiaj postawiłam na kartkę delikatną i subtelną.
Dzięki temu pięknie prezentują się na niej urocze i ważne słowa.
Front mojej kartki zdobi tag/bilecik wykonany przy użyciu stempla W dniu ślubu.
W środku natomiast znajduje się wspaniały cytat Bolesława Leśmiana.
Niezwykle wzruszający - tym bardziej, 
że wiersz ten był recytowany również na moim własnym ślubie :) 
Dobrego tygodnia !




1 komentarz:

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...