Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


wtorek, 28 maja 2019

Dla wspaniałej nauczycielki - szkatułka z ptaszkiem


Czasem, aby podziękować komuś wyjątkowemu wystarczy kilka słów. 
Miło jednak pomyśleć o upominku, który pokaże jak dobrze znamy drugą osobę. 
Ma jej ulubione kolory, wzory i pozostanie z nią na dłużej. 
Miałam okazję wykonać drewniane pudełeczko dla wspaniałej pani pedagog, 
która kocha kwiaty i ptaki. 
Jest osobą o ogromnym sercu, subtelną i wrażliwą. 
Mam wrażenie, że takich nauczycieli jest coraz mniej, 
dlatego tym bardziej warto ich doceniać.
Do ozdobienia pudełka użyłam pasty strukturalnej oraz masek. 
Pierwsza – w romby – pojawiła się na wieczku, 
natomiast uroczy wianek zdobi środek szkatułki.
Miłego dnia !











2 komentarze:

  1. Piękne i subtelne pudełeczko. Czyżbyś, Madziu, wróciła do decoupage???
    Buziaki!.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martuniu, zdarza mi się wracać do deku - przyznaję sentyment mam do dzisiaj. W końcu od tego wszystko się zaczęło :) uściski !

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...