Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


poniedziałek, 6 maja 2019

Drewniana szkatułka w prezencie


Moja pastelowa szkatułka wykonana metodą decoupage 
będzie stanowiła pudełko na kartkę komunijną.
Będzie upominkiem, który na długo zostanie z młodą Julią.
Jasne, dziewczęce kolory oraz pastelowy, 
piękny motyl potrzebowały delikatnych akcentów.
Wykorzystałam tutaj dwa szablony Agaterii 
– wianuszek we wnętrzu pudełka oraz koraliki na wieczku.
Całość uzupełniłam tekturkowymi ornamentami i metalowymi dodatkami.
Mam nadzieję, że taki prezent skradnie serce Julii.
Dobrego tygodnia !







2 komentarze:

  1. Myślę, że nie tylko Julki serce skradnie. :) Ślicznie wygląda Twoja skrzyneczka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu bardzo się cieszę i dziękuję za Twoje ciepłe słowa :)

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...