Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


wtorek, 21 maja 2019

Słoneczne kartki na Pierwszą Komunię Świętą

    


Pierwsza komunia święta, to bardzo radosna uroczystość.
Z tej okazji postanowiłam wykonać kartki w bardzo optymistycznych kolorach.

W przypadku pierwszej z nich pomogły mi akwarele oraz arkusz do wycinania.
Moje tło pięknie wydobywa elegancką wycinankę 
i umieszczony na niej stempel z winogronami.
Całość kompozycji uzupełniają papierowe listeczki.

Druga kartka jest bardziej uniwersalna, co oznacza,
że sprawdzi się wyśmienicie zarówno w przypadku życzeń dla chłopca,
jak i dla dziewczynki.
Jest wiosenna, delikatna, a dzięki temu - elegancka.
Skupiłam się tym razem na wycinankach agaterii. 
Jest piękna rozetka 3D oraz ozdobny napis
Jako dodatek świetnie sprawdziły się zielone listki z arkusza do wycinania 
oraz perełki w płynie.
Słonecznego tygodnia Wam życzę !








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...