Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


piątek, 11 października 2019

Karteczki z życzeniami na różne okazje :)

 Dzisiaj pokażę Wam mix moich ostatnich karteczek okolicznościowych.
Są wśród nich te dedykowane kobietom oraz coś dla mężczyzn.
Są uniwersalne i typowo urodzinowe.
Jest również box emerytalny.

Jak zwykle u mnie nie mogło zabraknąć dodatków 
w postaci tasiemek czy kwiatów,
ale nie tylko...
Sami zerknijcie :)

Bazy kartek i pudełek pochodzą oczywiście z Rzeczy z papieru
Moje ulubione !








4 komentarze:

  1. Bardzo ładne kartki ! W szczególności podoba mi się ta pierwsza i ta z samochodem. Piękne i pomysłowe !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uleńko, bardzo dziękuję - osobiście też te dwie lubię najbardziej :)

      Usuń
  2. Świetna jest ta pierwsza!:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anula dzięki ! Miałam dużo frajdy przy jej tworzeniu :)

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...