Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


poniedziałek, 14 października 2019

Wesoła choineczka :)


Pomału rozkręcam się w tematach bożonarodzeniowych. 
Choinki, szyszki i reniferki, gwiazdki i sztuczny śnieg.
Dzisiaj przygotowałam dla Was wesołą dekorację, 
która świetnie sprawdzi się na półce czy parapecie.

Wiem, że są osoby, które rezygnują z naturalnej choinki w święta,
taka jej wersja z powodzeniem może ją zastąpić,
a jej niewątpliwą zaletą jest to, że będzie tak samo ładna za rok czy dwa :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...