Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


sobota, 2 listopada 2019

Zimowa dekoracja z jelonkami :)

Kolejną, tym razem zimową dekoracją,
jaką wykonałam używając wykrojników dpCraft jest ta,
stworzona na bazie drewnanje tacki,
którą pomalowałam farbami kredowymi,
ponadto dodałam pastę śniegową, kulki,
koronki i uwielbiane przez wszystkich pomponiki.

Zimowy krajobraz stworzyły piękne wykrojniki
oraz sztuczne, bielone choineczki.

Bardzo jestem ciekawa, czy podoba Wam się taki zimowy widoczek :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...