Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


środa, 20 listopada 2019

Zimowa kartka z akwarelkową bombką :)

Cześć !
 Chciałabym Wam pokazać jak wykonałam prostą kartę świąteczną 
używając m.in. pięknego stempla agaterii.
Poniżej dodałam kilka zdjęć, na których można zobaczyć jak malowałam swoją odbitkę.
Zdecydowałam się na kolory jasne, pastelowe i bardzo zimowe.
Dodatek do kartki stanowią tekturowe śnieżynki oraz napis.

Co myślicie o kartce w takich kolorach ?








 Dobrego popołudnia ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...