Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


środa, 25 grudnia 2019

Mój Grudzień :)


Grudzień w tym roku był pełen emocji - zarówno tych dobrych, jak i złych.
Jednak jak to w bajkach bywa, wszystko kończy się pozytywnie 
i z nadzieją wejdziemy w nadchodzący rok. 

Przygotowania jak co roku pochłonęły nas bez reszty.
Po drzewko pojechaliśmy już na początku grudnia - jeśli jesteście z małopolski lub śląska to....
tutaj są najpiękniejsze ! :)

Tradycyjnie nie mogło zabraknąć wałkowania i ozdabiania pierniczków.
Te z mojego blogowego przepisu jak zwykle okazały się najsmaczniejsze :)
Odrobina lukru królewskiego, kolorowe dodatki i... gotowe !





Grudzień obfitował również w kartki 
(nareszcie udało mi się wysłać swoje ręcznie robione kartki do wszystkich osób, 
które chciałam nimi obdarować) i dekoracje świąteczne.
Te papierowe i akrylowe z dpCraft zdecydowanie rządzą na tegorocznej choince :)



Byliśmy też zrobić świąteczną fotkę naszemu maleństwu :)
Oboje mamy się dobrze... i oby tak pozostało - przesyłamy uśmiechy !



Kolejna radosna nowina jest taka, 
że od stycznia zaczynam papierową przygodę z Craft O'Clock.
Słowem - możecie spodziewać się wszystkiego, bo rozmiary paczek
od nich przerosły moje najśmielsze oczekiwania i..... potrzebna będzie na nie osobna szafka !

 

Wczorajszy dzień zwieńczony wigilijną kolacją w gronie najbliższych, 
to najlepsze możliwe podsumowanie tego mijającego miesiąca.
Było wesoło, nie zabrakło dobrych życzeń,
pysznego jedzenia i oczywiście... prezentów !

W tym roku dom udekorowaliśmy na biało, złoto i srebrno.
Muszę Wam powiedzieć, że (chyba właśnie dzięki temu) pomimo braku śniegu za oknami 
zrobiło się naprawdę klimatycznie :)

Serdecznie Was pozdrawiam i na koniec mam dla Was życzenia prosto z serca....









1 komentarz:

  1. Rzeczywiście, dom wygląda bajkowo! Przesyłam gratulacje i życzę zdrowia do Ciebie i Maleństwa. :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...