Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


piątek, 10 stycznia 2020

Kwiatowa kartka w stylu retro


Witajcie w Nowym Roku !
Przygotowałam dla Was dzisiaj inspirację, 
która kolorystycznie sprawdzi się jak upominek z okazji zbliżającego się Dnia Babci.
Do jej wykonania posłużyła mi dekoracyjna tekturka,
stempel tłonapis w języku polskim oraz zestaw stempli z kwiatami.
Kwiaty dodatkowo pomalowałam akwarelami.
Cała kompozycja jest bardzo kwiatowa i kobieca.
Jak Wam się podoba ?






Dobrego dnia ! 


2 komentarze:

  1. Przepiękna kartka! Styl retro jest jednym z moich ulubionych, a kartka wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Elegancko! Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...