Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


piątek, 31 stycznia 2020

Przywołujący wiosnę łapacz snów :)


Delikatna, pastelowa dekoracja do domu. W jakim pokoju ją widzicie ? 
Może w sypialni ? A może w pokoju dziecięcym ?
Dzisiaj zaprezentuję Wam jak fantastyczne motywy 
znajdziecie w kolekcji papierów Hummingbird Song od Craft O'Clock.

Prosty łapacz snów od Agaterii udekorowany jedynie papierami, 
albo z delikatnym akcentem w postaci gniecionych tasiemek vintage. 
Lubicie bardziej bogate ozdoby ? 
Dołóżcie więcej papierowych piórek, a może też kilka koronek i światełka led?

Wiosenna dekoracja powstaje w mgnieniu oka! 
Moja zawiśnie w oknie pracowni, będzie cieszyła oczy i przyzywała wiosnę 

Przesyłam uściski !







4 komentarze:

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...