Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


środa, 29 stycznia 2020

Kwiatowy exploding box w wiosennych fioletach


Moja inspiracja z najnowszej kolekcji papierów CREATIVE REVERIE od Craft O'Clock
jest bardzo kwiatowa i kobieca - 
i nie ukrywam, że takie prace lubię robić najbardziej! 

Dodatki do wycinania pozwalają zaszaleć i puścić wodze fantazji.

Wkrótce być może urodziny lub imieniny jakiejś bliskiej Waszemu sercu kobietki.
Myślę, że niejedną z nich wzruszył by do łez taki exploding box. 
Komponowanie poszczególnych ścianek to świetna zabawa 
- także dla najmłodszych :)
Sporo zdjęć i szczegółów czeka na Was poniżej !
Serdecznie Was pozdrawiam :)









4 komentarze:

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...