Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


piątek, 17 stycznia 2020

Wiosenne porządki w pracowni :)


U mnie nie ma już wcale śniegu i w zasadzie pogoda bardziej wiosenna niż zimowa.
 Jestem bardzo ciekawa jak u Was, ale ja doszłam do wniosku, 
że skoro pogoda zachęca, to może to dobry czas, 
by rozpocząć porządkowanie mojego craftroomu.
Na pierwszy ogień poszły stemple i tekturki, które umieściłam w dwóch ażurowych,
zamykanych pudełkach - żeby zawsze wszystkie mieć w jednym miejscu.
Później wzięłam się za papiery.
Duże formaty miałam ogarnięte, ale małe - ani trochę !
Tutaj z pomocą przyszły fantastyczne organizery hdf od Agaterii.
Pomalowane na biało z dodatkiem ramek idealnie pasują do mojej pracowni.
Już wiem, że będę musiała dokupić taki organizer również na moje maski :)





 Dobrego dnia ! 

13 komentarzy:

  1. Za oknem prawie wiosna, to i porządki wiosenne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te organizery, ale to nie może tak pięknie wyglądać. Nie da się !!! Właśnie stwierdziłam, że robienie porządku w pracowni zupełnie nie ma sensu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha, może może.... lubię mieć uporządkowaną tą przestrzeń - lepiej mi się wtedy tworzy, bo przynajmniej wiem gdzie czego szukać ;) :)

      Usuń
  3. Wiosenne porządki w styczniu :) Chociaż to bardzo dobre określenie, bo pogoda za oknem iście wiosenna :) Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tej zimy pogoda nie przestaje zaskakiwać :)

      Usuń
  4. Przy wiosennych porządkach warto zwrócić uwagę na odpowiednie uporządkowanie różnego typu kabli, które plącząc się gdzie popadnie wyglądają wyjątkowo nieestetycznie. Bardzo przydatne do tego celu mogą okazać się opaski zaciskowe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kapitalne porządki. Wszystko wygląda naprawdę ciekawie i bardzo elegancko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne efekty. Wyglądają naprawdę rewelacyjnie. Pracownia jak widać na pełnej parze działa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię tworzyć w tym miejscu, tym bardziej dziękuję 🙂

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...