Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


piątek, 7 lutego 2020

Walentynka w klimacie vintage :)

 
Kto powiedział, że kartka walentynkowa musi być różowa lub czerwona ?

Nie każdy przecież lubi te kolory, 
dlatego postanowiłam zrobić walentynkę w trochę innej odsłonie.
Urocze ptaszki pasują tutaj rewelacyjnie,
niezastąpiony również okazał się zestaw napisów.
Kartka warstwowa, ale prosta i elegancka.
Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu :)




Dobrego dnia ! 


3 komentarze:

  1. Ładna, delikatna karteczka !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uleńko, dzięki ! Również Cię pozdrawiam i dziękuję, że zaglądasz :)

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...