Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


niedziela, 9 lutego 2020

Walentynkowy czekoladownik


Mam dla was dzisiaj pudełko na czekoladę (baza od Rzeczy z Papieru),
który udekorowałam przy użyciu różnych stempli.
Są tutaj kwiaty - pomalowane akwarelami, jest napis z mojego ulubionego zestawu 
Dodałam również tekturowy ornament i pasującą wstążeczkę.
To pudełeczko może być pięknym opakowaniem na coś słodkiego,
ale można do niego schować także bilety do kina, teatru albo bon na biżuterię :)





 Dobrego weekendu !

6 komentarzy:

  1. W takim pudełku nawet gorzka czekolada nabierze słodyczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne pudełeczko! Na pewno będzie niesamowitym pomysłem na walentynkowy prezent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że obdarowanej sprawiło dużo radości i słodkości :)

      Usuń
  3. Przepiękny czekoladownik :) Masz talent!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko i serdecznie Cię pozdrawiam :)

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...