Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


sobota, 15 lutego 2020

Kartka dla mężczyzny :)

 Dzisiaj mam dla was coś z męskim akcentem.

Kolekcja Age of Technology od Craft O'clock, daje ogrom możliwości. 
Steampunkowe trybiki, samochody i żarówki, to tylko niektóre z motywów, 
które znajdziecie wśród elementów do wycinania.

Te warstwowe kartki świetnie sprawdzą się jako upominek dla mężczyzny. 
Delikatnie postarzone brzegi papieru 
i tarcze zegarowe dodają całości retro klimatu.

Znacie mężczyznę, któremu sprawiły by radość ?






1 komentarz:

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...