Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


czwartek, 5 marca 2020

Mediowe pudełko w wiosennych kolorach - kurs krok po kroku


Ja już zaczynam czuć wiosnę w powietrzu,
dlatego nie potrafię się powstrzymać przed używaniem kolorów,
które kojarzą mi się z tą porą roku.

Swoje tekturowe pudełeczko ozdobiłam używając maski i pasty Agaterii.
Do motywów z papieru dołożyłam również tekturkę i listki z wykrojnika.
Zapraszam na filmik, gdzie zobaczycie wszystko krok po kroku :)





Dobrego dnia ! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...