Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


niedziela, 8 marca 2020

Zmiany we wnętrzach - powiew wiosny w moim domu :)


Wiosna to najlepszy czas na zmiany. 
Kiedy przyroda budzi się do życia i z dnia na dzień mamy więcej energii, 
to idealny moment, aby zacząć działać.

U nas już wkrótce cały świat wywróci się do góry nogami, 
a to za sprawą malutkiego człowieka, dla którego szykujemy bajkowy kącik.

 Rozpoczniemy również prace ogrodowe, 
a znając życie dosłownie za moment okaże się, 
że Wielkanoc za pasem i wypada umyć okna 
(nie wiem jak u Was, ale moje jakby mniej światła ostatnio przepuszczają 
i to nie tylko za sprawą artystycznych wzorków na szybie 
wykonanych przez dwa, mokre nosy).


Zmiany jednak postanowiliśmy zacząć od wnętrz, 
a z pomocą przyszły nam piękne, skandynawskie plakaty
które gwarantują nie tylko błyskawiczny, ale i piorunujący efekt. 

Tak, śmiało mogę powiedzieć, 
że przerósł on nasze oczekiwania 
i moje zdjęcia nie oddają w pełni uroku naszych galerii ściennych.

Na pierwszy ogień poszedł oczywiście pokoik dziecięcy. 
Bardzo brakowało mi czegoś na ścianie z łóżeczkiem. 
Bez trudu znalazłam odpowiednie grafiki w ofercie Poster Store
Pasują zarówno do pokoju chłopca, jak i dziewczynki 
– dlatego gdyby jakimś cudem okazało się, że jest niespodzianka, 
to…. nie będzie potrzeby ich wymieniania.





Postanowiłam również wymienić obrazy w swojej sypialni 
– w miejscu, w którym wypoczywamy dobrze zmienić czasem klimat, 
a powiew świeżości zapewniły tym razem właśnie pasujące do siebie grafiki i kwiatowa pościel. 
Dzięki nim znów zrobiło się jasno, pomimo pochmurnego dnia…




Najbardziej jednak dumni jesteśmy z galerii nad schodami. 
Najpierw był plan – z szarego papieru stworzyliśmy kompozycję, 
która nam odpowiadała.
Następnie wybierałam sumiennie odpowiedniej wielkości plakaty, 
ramy, wieszaczki  i passe-partout . 




Zamówienie dotarło szybciutko i natychmiast (pomimo późnej pory) 
wzięliśmy się za rozpakowywanie i oglądanie – radość ogromna, 
kiedy widzisz, że to wszystko ze sobą tak ładnie się komponuje 
i już wyobraźnia podpowiada, że będzie ekstra.

Kolejnego dnia migusiem umieściliśmy plakaty w ramach 
i zaczęliśmy wieszać i układać we wcześniej zaplanowanych miejscach.

Muszę przyznać, że samo umieszczanie plakatów w ramach i wieszaczkach, 
to niezwykle proste i przyjemne zadanie - pewnie dlatego, że są idealnie spasowane.
Dodatkowo drewniany wieszaczek posiada małe magnesiki,
więc z łatwością wymienicie plakat na inny, gdy np. zmienicie zdanie,
albo wystrój danego pomieszczenia :)


Ja zabrałam się niezwłocznie za sypialnię, 
a Niebieskooki z poziomicą i niewielką moją pomocą za pozostałe miejsca.

Na kolejnych zdjęciach pokażę Wam inne ujęcia naszych starych – nowych ścian. 
Ja naprawdę dzięki temu poczułam już wiosnę 
i ogromną radość z tak estetycznie zagospodarowanej przestrzeni :)




Pozdrawiam Was serdecznie i życzę wspaniałego tygodnia !

A dla tych z Was, 
którzy również marzą o takiej małej – wielkiej zmianie w swoich czterech kątach,
 mam rabat na plakaty wysokości 30% (z wyłączeniem kategorii Selection). 
Wystarczy podczas zamawiania wpisać kod krainaszczesliwosci30 
a wartość koszyka zostanie odpowiednio pomniejszona :) 

Czyż to nie fajny upominek z okazji Dnia Kobiet ?
Przecież wszyscy doskonale wiemy, 
że to zwykle kobiety inicjują wszelkie zmiany we wnętrzach ;)

Wspomniany kod będzie aktywny do 22 marca (do północy) - 
to akurat odpowiedni czas, by zdążyć dobrze przemyśleć 
gdzie i w jakich konfiguracjach umieścić plakaty :)

Udanej zabawy podczas planowania i radości z wiosennych zmian !

Uściski przesyłam
Magda


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...