Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


środa, 20 maja 2020

Jesteśmy jesteśmy :) !


Przepraszam, że dopiero teraz się odzywam na blogu, 
ale co tu dużo pisać - oswajamy się ze sobą, z nową rolą...
To szaleństwo, jest intensywnie, ale pięknie.
Kubuś jest wspaniały, do schrupania - poważnie !

Jeszcze przed jego narodzinami powstało troszkę prac,
dzisiaj pokażę Wam te całkiem ostatnie, 
a za kilka dni również kilka ciut starszych :)

Bo były i kartki ślubne i herbaciarka, notes, kalendarz i... to jeszcze nie koniec.
Nazbierało się, ale nadrobimy !
Spokojnie :)

Malutki przyszedł na świat ostatniego kwietnia, 
nasze psice są nim ciągle żywo zainteresowane
i to z wzajemnością :)

Jakoś sobie to wspólne życie układamy - trzymajcie kciuki,
bo już za moment zostanę z nim sama i.... mam ogromną nadzieję, że podołam !













5 komentarzy:

  1. Gratulacje dla młodych rodziców :) Wasz skarb jest taki słodziutki- rozkoszny maluszek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aga :) słodziak z niego nieprzeciętny - to fakt :*

      Usuń
  2. Gratuluję przesłodkiego bobasa:))Dasz radę:))Ewa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) no musimy dać radę! A jakże!

      Usuń
  3. great post!thank you for your share!Love it!
    human hair wig

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...