Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


wtorek, 16 czerwca 2020

Kilka zaległości i pozdrowienia :)


 Obiecałam wrzucić kilka zaległych prac, oto i one, wesołe,
wiosenne, jest i coś ślubnego i komunijnego.
Jak Wam się podobają takie kolorowe, kwiatowe prace ?

Na pierwszy ogień pudełeczko, 
które w ramach podziękowania zrobiłam dla położnej.
 Z kolei herbaciarka była inspiracją dla Craft O'Clock  
- zrobiłam z niej foto kurs inspiracyjny krok po kroku.


 Wiosenne karteczki na każdą okazję 
- w jakim formacie kartki bardziej do Was przemawiają ?

 Otrzymałam również przepiękne tekturki od Wycinanki - 
zobaczcie tylko jakie cudowne, eteryczne wzory ! :)
To ostatni moment, aby zaopatrzyć się u nich w ulubione tekturki, 
bo działają jedynie do końca sierpnia !

 Wykonałam również karteczkę komunijną w pudełku 
z wykorzystaniem tych wycinanek :)





 W czerwcu nie może zabraknąć ślubnych akcentów :)

 Robiłam też kilka projektów "dzieciowych", 
ale o tym więcej innym razem.
Chciałabym Wam pokazać pokój Kubusia 
i wtedy zobaczycie jakie dekoracje do niego przygotowałam :)
Tymczasem życzę Wam przyjemnego tygodnia i ściskam mocno !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...