Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


niedziela, 28 czerwca 2020

Galerie ścienne - mój sposób na błyskawiczne zmiany we wnętrzach :)

Dużo zmieniło się u nas ostatnio. 
Myślę, że nie tylko w naszym domu zdarzyło się kilka drobnych remontów, 
porządków i przemeblowań.
Kiedy czekaliśmy na naszego, małego chłopca – ja szykowałam jego pokoik, 
a Niebieskooki dwoił się i troił w innych pomieszczeniach. 
Koniecznie muszę zrobić zdjęcia i pokazać Wam naszą łazienkę, 
bo w końcu jest w niej tak jak lubię !
W weekend znalazłam czas, aby nareszcie ozdobić dwie kolejne ściany w naszym domu.
Tym razem znów niezastąpione okazały się skandynawskie plakaty 
oraz ramki z Poster Store.
Jest to na tyle łatwe i szybkie rozwiązanie, 
że nawet przy malutkim dziecku 
i innych zajętościach z powodzeniem daliśmy radę. 

Wybór plakatów, ram, ich rozmiarów i kolorów jest ogromny.
W sypialni postawiłam na obrazy związane z naturą 
– gra światła, tajemnicza mgła, sielskie klimaty. 
To wręcz wymarzona kompozycja dla ściany, na którą teraz najczęściej patrzę 
– zarówno w ciągu dnia, jak i nocami działa na mnie kojąco. 
Galeria ta sprawiła mi naprawdę dużo radości, 
tym bardziej, że znakomicie komponuje się ona z moją roślinnością.
Drugą ścianą, na której powstała pasująca do naszego wnętrza  kompozycja, 
jest ściana w pokoju dziennym. 
Do salonu wybrałam plakaty w ciepłych beżach i białe, drewniane ramki. 
To połączenie pięknie ozdobiło pustą dotychczas ścianę.
I tym oto sposobem,
kolejne dwa kąty, z których wystroju jestem bardzo dumna - gotowe !
Bardzo jestem ciekawa Waszej opinii na ich temat.
A Wy lubicie takie szybkie i efektowne metamorfozy w Waszych domach ?
Co w ostatnim czasie udało Wam się odmienić ?

Jeżeli wciąż czujecie niedosyt i macie ochotę na zmiany w swoich wnętrzach, 
zapraszam Was do skorzystania z 30% rabatu na te piękne plakaty 
(z wyłączeniem kategorii Selection).

Wystarczy, że podczas zamówienia wpiszecie w koszyku krainaszczesliwosci2020 
i zostanie Wam on automatycznie naliczony. 

Mój kod będzie ważny od dzisiaj przez miesiąc - do 28. lipca, do północy, 
zatem macie troszkę czasu, aby dobrze rozplanować obrazy na ścianie 
i wybrać coś dla siebie lub bliskiej osoby, 
a tym samym odmienić puste ściany i całe wnętrze.

Serdecznie Was pozdrawiam i ściskam mocno
Magda

2 komentarze:

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...