Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


sobota, 26 września 2020

Sierpień i wrzesień - czas naszych świąt :)



Tak się składa, że chwilkę temu oboje z Niebieskookim obchodziliśmy urodziny.
Ja 35 kilka dni temu, on 40 dokładnie miesiąc przede mną :)
Wyjątkowy ten rok, bo pomimo szaleństwa, które nas otacza,
nie mogę nie zauważyć tych dobrych rzeczy, ludzi, zdarzeń....

Z wiekiem człowiek docenia zupełnie inne rzeczy.
To się chyba nazywa mądrość życiowa ;)
Na ostatnim zdjęciu zobaczycie, 
że w jednym "pstryku" można zamknąć całe szczęście tego świata.
Mojego świata.

Pogoda w ostatnich tygodniach była fantastyczna, a to pozwoliło
na zrobienie rodzinnych spotkań na tarasie.
To - z kolei - zaowocowało pamiątkowymi fotografiami :)

Kubuś nareszcie mógł pobyć z ciocią i babcią,
a my troszkę odpocząć od noszenia go na rękach :)

Obie imprezki fantastycznie się udały i mam głęboką nadzieję, 
że jeszcze wiele takich przed nami.

Dużo zdrówka i uśmiechu życzę Wam i sobie,
bądźcie czujni, bo już jutro będę miała dla was pierwszą niespodziankę !

A dzisiaj jeszcze zapraszam Was na swojego Instagrama
gdzie jestem niemal codziennie :)














 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...