Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


wtorek, 1 września 2020

Kilka nowości z papierów Craft O'Clock :)


Uwielbiam tworzyć prace homedecor, a dzięki ostatnim pięknym kolekcjom papierów 
Craft O'Clock sprawia mi to jeszcze większą frajdę.
Moja ulubiona to naturalnie ta z piwoniami i hortensjami.
Znajdziecie w niej również róże - czyli wszystkie te kwiaty, 
których w moim ogrodzie jest pod dostatkiem :)

Tymi papierami udekorowałam m.in. domek z hdf'u
Powstały też ostatnio prace dedykowane dzieciom - 
jest metryczka, ale również coś dla szkolnych dzieci - czyli plan lekcji (ostatnie zdjęcie),

Troszkę retro klimat uzyskałam tworząc z kolejnych nowych papierów, 
przy ich wykorzystaniu powstał obrazek - troszkę letni, sielski.

A całkiem wakacyjny klimat uzyskałam na zaproszeniach na garden party - 
te kolorowe drineczki z parasolkami oraz egzotyczne kwiaty
zdecydowanie wprowadzają wakacyjny klimat :)

Tymczasem wakacje za nami, ale ostatnie tygodnie lata warto dobrze wykorzystać -
czego Wam i sobie życzę z całego serca :)






 

2 komentarze:

  1. Och ! Lubię bardzo te domki ! W ogóle motyw domków jest taki radosny !!! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo często u mnie się pojawiają, bo również darzę je ogromną sympatią :)
      Uściski przesyłam!

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...