Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


wtorek, 21 lipca 2020

Odmieniona łazienka...


Jeszcze przed przyjściem na świat naszego synka,
Niebieskooki dokonał niemożliwego.
Otóż - po ponad 2 latach odkąd tu zamieszkaliśmy - odmienił łazienkę!
Kto mnie zna, ten wie, że nie cierpię tapet starego typu.
Zwłaszcza tych kładzionych "po całości", od góry do dołu, 
a w szczególności w kolorze lila i na dodatek w łazience.

Ta tapeta bardzo ją pomniejszała i przyciemniała. 
W pomieszczeniu tym jest jedno okno dachowe i jedynie 3 kinkiety,
w związku z tym - nie było wyjścia.
Pomalowaliśmy ją na biało - farbą dedykowaną do kuchni i łazienek właśnie.

Teraz nareszcie czuję się w niej dobrze :)
Ale nie byłabym sobą, gdybym nie pokazała Wam też tego,
jak wyglądała przed i w trakcie metamorfozy :)

Nie muszę chyba nadmieniać, 
że kolejny raz jestem bardzo dumna z Nieieskookiego?
Znów sam wszystkiego dokonał !
Z gładziami i szlifowaniem włącznie !

Bardzo jestem ciekawa Waszych wrażeń - piszcie śmiało :)

Przed:



W trakcie:



I po remoncie:





5 komentarzy:

  1. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Po tej metamorfozie łazienka jest wprost nie do poznania! Ta „po” wydaje się dwa razy większa od tej „przed”. Jak widać, nie tylko odpowiednio dobrane meble do łazienki (oraz ich dobre ustawienie) mają wpływ na to, jak wygląda pomieszczenie. Kolor ścian odgrywa tu równie ważną rolę. Tapeta faktycznie bardzo pomniejszała i przyciemniała wnętrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło i dziękuję za tak serdeczny komentarz 🙂 zdecydowanie kolor (a czasem nawet jego odcień) oraz meble tworzą finalny efekt. Serdecznie pozdrawiam

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...