Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


sobota, 18 lipca 2020

Weekendowe życzenia :)

 Nie wiem jak u Was, ale w małopolsce pogoda się popsuła.
Jak na połowę lata (tak, połowa już za nami!),
to niestety muszę stwierdzić, że jest... słabo.
Otwarcie mówiąc, nie pamiętam tak deszczowego lata jak to w tym roku.

Chciałoby się posiedzieć w ogródku, na tarasie, trochę pogrzebać w ziemi,
lecz większość dni spędzamy w domu.
Wczoraj nawet napaliłam w kominku, żeby ogrzać dom 
i pozbyć się z powietrza wilgoci.

Mam za to trochę więcej czasu na prace domowe -
szczególnie w weekendy, gdy nadciąga mężowa pomoc 
i ma kto posiedzieć przy Królewiczu.

Tym bardziej cieszy mnie to, że przyjemnie nam się spędza tutaj wspólne chwile.
Wnętrza nabrały trochę wakacyjnego charakteru, który wniosły plakaty.
Dzięki nim nawet bez perspektyw na jakikolwiek wyjazd w tym sezonie
jakoś łatwiej przejść nad tym do porządku dziennego.
 Jeśli i Wy macie ochotę zadbać o swoje ściany 
i wprowadzić do wnętrz troszkę lata i radości,
zapraszam Was do Poster Store,
gdzie jeszcze przez 10 dni działa mój kod rabatowy -30% 
na całą kolekcję plakatów (z wyłączeniem kategorii Selection).

Wystarczy, że podczas zamówienia wpiszecie w koszyku krainaszczesliwosci2020 
i zostanie Wam on automatycznie naliczony. 

Wspaniałego weekendu Wam życzę !
I trzymam kciuki za udane wakacje - nawet jeśli tak jak my, spędzicie je w czterech ścianach :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...