Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


sobota, 16 stycznia 2021

Czy wiosna jest już za rogiem ?


 Nie ukrywam, choinka u nas już dawno wkopana na działce 
(w te Święta postawiliśmy na drzewko w doniczce)
i chce mi się już wiosny, kwiatów.
Co prawda ostatnie, śnieżne dni spowodowały, że na nowo polubiłam zimę,
bo najgorsze co może być to taka deszczowa, szaro-bura jej wersja.
Wtedy jeszcze bardziej tęsknię za słońcem i zielenią, jak mantrę powtarzając
"niech już będzie wiosna !".

Poster Store ma znów sporo nowości w iście wiosennych kolorach !
Ja dzisiaj tylko zerknęłam i jestem oczarowana.



Tymczasem przypominam Wam o swoim kodzie rabatowym
działającym jeszcze przez kilka dni  (do 22. stycznia).
Pozwoli Wam uzyskać 35% zniżki na plakaty 
- wpiszcie w koszyku kraina35 i gotowe 
(rabat nie obejmuje kategorii Selection) .

Ja uciekam cieszyć się ostatnimi chwilami tej zimowej aury, 
bo wieść głosi, że za 3 dni już nic z takich obrazków nie będzie aktualne.
Może jednak wiosna nadejdzie szybko ?

Uściski !









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...