Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


niedziela, 10 stycznia 2021

Nastrojowe lampki


Jesień i zima, to czas kiedy lubię otaczać się ciepłym, subtelnym światłem.
Dzisiaj pokażę Wam w jaki sposób wykorzystałam agateriowe domki z hdf.

Pomalowane na wybrany kolor oświetliłam od środka lampkami choinkowymi
i umieściłam na szafce w pokoiku dziecięcym.
Takie lampki świetnie sprawdzają się w nocy, gdy maluch nie lubi zasypiać w ciemności,
a za dnia prezentują się równie pięknie.

Mam nadzieję, że takie ich wykorzystanie spodoba Wam się :)





 Użyłam:



Dobrego dnia! 

Magda

 

2 komentarze:

  1. Piękne, lubię takie klimaty. Był jakiś problem z instalacją światełek, musiałaś coś wycinać ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Nie Basiu, daszek i podstawa domku są zdejmowane (oczywiście można je przykleić, ja zdecydowałam się przykleić daszki, żeby się nie zsuwały). Uściski!

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...