Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


czwartek, 4 lutego 2021

Tegoroczna zima....


Oj rozszalała nam się Pani Zima w tym roku. Styczeń był wyjątkowo śnieżny.
To ogromne szczęście mieszkać pod lasem 
- zima w takiej odsłonie daje dziecięcą radość i to nie tylko najmłodszym.
Nasze psice też były zachwycone !
Szalały na śniegu i wracały do domu ubrane w lodowe korale.

Słońce, mrozik, spacery - taki obraz tegorocznej zimy na długo zostanie w mojej pamięci.
Kubuś na pewno nie będzie pamiętał swojej pierwszej,
dlatego zrobiłam trochę zdjęć na pamiątkę :)

Zawsze dobrze móc wrócić do takich wspomnień,
dlatego koniecznie muszę je wywołać, albo stworzyć kolejną fotoksiążkę.
Tym razem dla siebie :)

Uściski !















 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...