Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


poniedziałek, 15 lutego 2021

Walentynki, Tłusty Czwartek i blogowe słodkości :)

 

Kto zagląda na mojego Instagrama ten wie, że sporo u nas się dzieje.
Brakuje czasu, aby wszystko opisać na blogu, jednak dzisiaj spróbuję pokrótce to zrobić :)

Ostatnie dni minęły nam słodko i rodzinnie.
Nie zabrakło domowych wypieków i kwiatów.
Kubuś rośnie jak na drożdżach i chyba tylko ja nie wiem kiedy to się dzieje.
Lada moment przyjdzie mi wracać do pracy i na tą chwilę - kompletnie nie wiem jak to ogarnę !

W domu planujemy nieduży remont i wkrótce zacznę dodawać posty jak kiedyś -
wiecie, takie z inspiracjami, wizjami, metamorfozami, przed i po.
Sama lubię do takich postów powracać !


Pączki usmażyłam, bo nie miałam jak ruszyć się do piekarni z małym i wiecie co ?
Wyszły obłędne !
Ciasto drożdżowe "na oko", w środku domowa konfitura z malin, 
na zewnątrz lukier i płatki róż.
Py-cha !




Zima dalej trzyma to i ochota na słodkie niestety się pojawia, 
a cynamonowe rollsy drożdżowe zawsze cieszą się ogromną popularnością ;)
Tym razem dodałam do nich gorzką czekoladę i płatki migdałów.
Polecam !



Nieustająco tworzę też kartki i inne papierowe prace na różne okazje.
Na dzisiaj to tyle, bo młodzieniec domaga się mamy :)
Ściskam Was mocno i do zobaczenia wkrótce ! 






 

2 komentarze:

  1. Pączki i bułeczki cynamonowe wyglądają smakowicie, a maluszek przesłodki.
    Pozdrawiam Was serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izunia dzięki ! Jak miło, że zajrzałaś :)
      Podziwiam Cię za ilość smakowitych wypieków, ja niestety nie wyrabiam na zakrętach, ach ile bym dała za takich pomocników jak Twoi ! Uściski przesyłamy !!!

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...