Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


niedziela, 10 października 2021

W lesie za domem...

Macie ochotę na krótki spacer z nami ?
Jeśli tak - to super !

Osiem łap, sześć nóg, słońce, wiatr, pola i lasy -
to nasza recepta na udane, niedzielne popołudnie.

Korzystające ze słonecznego weekendu wybraliśmy się na przechadzkę
z aparatem, a że modeli nam tylko przybywa,
to coraz ciężej zrobić wspólne zdjęcie ;)

M.in. dlatego zrobiłam kilka zdjęć cierpliwej naturze -
ona nie ucieka przed moim obiektywem
i pozwala jeszcze innym pocieszyć się jej pięknem.




Pod domem zrobiłam mała dekorację na schodach wejściowych.
Jest kilka dyń, wrzosy (jeden nawet w starym, emaliowanym czajniku), chryzantema.
Hortensje już zbrązowiały, ale lobelia oraz róże wciąż
pięknie kwitną i pachną pomimo przymrozków.




W domu ciemne poranki rozweselają słoneczniki i gorąca herbata z cytryną.
Niezastąpione jest od jakiegoś czasu również Radio Pogoda ze starymi hitami.
Co rano tańczymy z Kubusiem jakiegoś twista, albo rock n'roll'a.
Dzięki temu humor od razu robi nam się lepszy :)

Życzymy Wam dobrego tygodnia !



 

2 komentarze:

  1. jestem zafascynowana Twoim blogiem, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Aniu, cieszę się, że do mnie zajrzałaś 🙂

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...