Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


piątek, 28 sierpnia 2015

Misiowy kufer na dziecięce pamiątki i wspomnienia :)


Już jakiś czas temu powstał ten sporych rozmiarów kuferek.

Wieko ma wymiar 30 x 40 cm. Postanowiłam posadzić na nim misia.
Od początku wiedziałam, że musi to być misiak.

Wszystko utrzymałam w kolorze sepii.

Delikatne przecierki i czerwone akcenty dodają uroku całości :)

Mam nadzieję, że za parę lat jego właściciel będzie z niego zadowolony ;)


Wykorzystałam tą grafikę:
http://cdn3.craftsy.com/blog/wp-content/uploads/2015/06/TeddyStep4-2.jpg

Lekko ją pokolorowałam, dodałam głębi i "podłogę" :)


Niezastąpiona okazała się również wycinanka :)
Imię w tej czcionce prezentuje się uroczo !


Użyłam patyny do postarzania brzegów.
Zrobiłam też dekoracyjne "przeszycia".


We wnętrzu znajdują się wszystkie "parametry".
Na pamiątkę :) 

A Wy ? Co myślicie ?


6 komentarzy:

  1. Świetne jest i niewątpliwie będzie piękną pamiątką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. naprawde cudowna pamiatka;) doskonale wykonanie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny! A ja tak kocham misie ;) A to domalowanie podłogi dużo dało, pełna profeska jak dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobry pomysł na metryczkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna!!! Muszę nauczyć się wykańczać te brzegi i dodawać głębię, bo na etapie klejenia serwetek ciągle jestem i są takie płaskie.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...