Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


sobota, 11 czerwca 2011

Ciąg dalszy głosowania

Wczoraj padłam o 19:00 - z myślą: "prześpię się godzinkę". Niestety - obudziłam się o 00:30 i pobiegłam do łazienki. Wzięłam prysznic, przeczytałam sms'y, umyłam ząbki i wróciłam do łóżka. Łącznie z małymi przerwami przespałam jakieś 15 godzin.Na szczęście dziś dużo lepiej się czuję :)

Przede mną sterta prasowania i zakupy. Lecę na te drugie i pozdrawiam Was ciepło ! :)

Wciąż czekam na Wasze głosy dotyczące cukierków :) co byście wolały ? :)
 Cukierki cukierki - drewienko czy papierki ? ;)
 ***
A tymczasem wrzucam swój wczorajszy notesik :)

3 komentarze:

  1. Fajny notesik, aż nabrałam ochoty na zrobienie jakiegoś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG Magdziu co Ty robiłaś o godzinie 4 rano w internecie????
    Bardzo ładny notesik, widzę że papierki Cie absolutnie wciągnęły.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję i ... Ewuniu - miałam jakiś czas pacyficzny ustawiony - mój błąd :) hihi

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...